Is mijn vrindin wel sexueel tevreden ?

Op 03-08-08 is het programma AvroNachtdienst gestopt! Daar kon men via een radiouitzending en met de chat een vraag stellen. Een ander kon dan weer deze vraag beantwoorden. De AVRO noemt het programma ook niet meer nachtdienst. Nou de kans dus voor erover.nl om hier mee verder te gaan.
Forum regels
Vraag & Antwoord
Op 03-08-08 is het programma AvroNachtdienst gestopt! Daar kon men via een radiouitzending en met de chat een vraag stellen. Een ander kon dan weer deze vraag beantwoorden. De AVRO noemt het programma ook niet meer nachtdienst. Nou de kans dus voor erover.nl om hier mee verder te gaan.

Is mijn vrindin wel sexueel tevreden ?

Berichtdoor Peter Pan op zo 17 jan 2010, 21:23

Ik ben 25 jaar mijn vriendin is 23,al vanaf het begin zegt ze dat er niks mis is met onze sex,maar ze maakt bijna geen geluid of toont enige emotie.

ze heeft naar mijn idee geen moeite met seksualiteit ,
Ik maak me serieus zorgen of ze me niet ’‘played’‘
ze zegt zelf dat ze zich schaamt ,om zich te uiten .

Dat ze dan het idee heeft ,zich als een ’‘sletje ’‘ te gedragen.
Ook geeft ze geen/nauwelijks een krimp als ze komt .

Afbeelding

Bedankt voor de reacties
Peter Pan

Re: Is mijn vrindin wel sexueel tevreden ?

Berichtdoor Albert Bolink op zo 17 jan 2010, 21:43

Volgens mij Peter heb JIJ teveel filmpjes bekeken via: www.pretsauna.nl .

Want tijdens de gemeenschap zal de gemiddelde vrouw je niet de strepen op de rug krabben en kreunen en schreeuwen tot aan het gaatje.

En elkaar bedanken na een stevige wip is ook een enorme afknapper, toch zal een vrouw het de man laten weten dat ze uiterst tevreden was! Hoe ?

Ze zal - als die vent het toelaat - minstens een kwartier tegen hem aan gaan liggen als de man een goeie minnaar is.

En ben je als vent een kluns zal ze meteen na de daad naar de wasbak gaan en de onderkant een stevige wasbeurt geven !!
Vanaf het begin van dit forum was ik bekend als Admin ( administrator ) heb me 16-01-2010 onder eigen naam maar even aangemeld dat vind ik minder afstandelijk tegenover de geregistreerden. Ik blijf dus verantwoordelijk voor dit forum en doe de moderatie !!
Albert Bolink

Keer terug naar VRAAG & ANTWOORD