Woonstede bouwt garages om tot scootmobielstalling

Al Uw vragen, al Uw opmerkingen en al Uw tips omtrent de Scootmobiel zijn hier welkom. En U hoeft Niet geregistreerd te zijn om hier te lezen, te reageren of om te berichten. Maar wie zich misdraagt of niet terzake berichten plaatst die krijgt een Ban!
Forum regels
[br]Ziet U hier een link of een bericht of een reactie open het in een nieuw venster! Dus muis op de link , klik met de muistoets en dan het kommando Open nieuw venster of Open nieuw tabblad! Anders bent u hier pleite en dat zal niet de bedoeling zijn![/br]

Berichtdoor Albert Bolink op di 19 jan 2010, 03:15

EDE - Stichting Woonstede heeft afgelopen maand aan de Kleefsehoek en Eikelakkers in Ede twee garages omgebouwd tot scootmobielstallingen. Dit omdat de vraag ernaar steeds groter werd.

Bewoners wonen steeds langer zelfstandig, iets wat Woonstede absoluut toejuicht. Als bewoners zich op een gegeven moment moeizamer gaan verplaatsen, biedt een scootmobiel soms uitkomst. Uiteraard wil een bewoner dat deze dan droog en veilig kan worden gestald.

In de twee garages zijn vijf laadpunten aangelegd, zodat de scootmobielen van stroom kunnen worden voorzien. Om de garages goed toegankelijk te maken, werden de garagedeuren vervangen door kozijnen met draaideuren. Deze deuren kunnen worden bediend met een zwaaideurautomaat, die alleen kan worden bediend door huurders. De totale investering bedraagt 16.000 euro. Huurders die gebruik willen maken van deze ruimte betalen hiervoor 5 euro per maand.
Vanaf het begin van dit forum was ik bekend als Admin ( administrator ) heb me 16-01-2010 onder eigen naam maar even aangemeld dat vind ik minder afstandelijk tegenover de geregistreerden. Ik blijf dus verantwoordelijk voor dit forum en doe de moderatie !!
Albert Bolink

Keer terug naar SCOOTMOBIEL FORUM