BERICHTEN GEPLAATST DOOR BEZOEKERS:
Plaats zelf een bericht omtrent een attractie in uw stad, in principe maakt het niet uit waar het overgaat. Zolang de website informatief. Heeft U locaal of regionaal nieuws plaats het - eventueel met bronvermelding - maak massaal gebruik van deze mogelijkheid ! En laat WUZ verder barsten
Forum regels
BERICHTEN GEPLAATST DOOR BEZOEKERS:
Plaats zelf een bericht omtrent een attractie in uw stad, in principe maakt het niet uit waar het overgaat. Zolang de website informatief. Heeft U locaal of regionaal nieuws plaats het - eventueel met bronvermelding - maak massaal gebruik van deze mogelijkheid ! En laat WUZ verder barsten. Oja - zie je een link of zo plaats de muis op de link, klik met linker of rechtermuisknop en dan commando open in nieuw venster of commando open in een nieuwe tab.
door Peter Jan de Werk op wo 24 maart 2010, 15:55
Rotterdam de vriendelijkste homostad
Homo zijn in Rotterdam kan zo veel veiliger en leuker. Ik (Peter Jan de Werk, 33 jaar) wil me daar in de komende vier jaar voor gaan inzetten namens mijn partij GroenLinks.
Allereerst moet de veiligheid voor homo’s op straat beter. En dat bereik je nu eenmaal niet met cameratoezicht, maar door een heel scala aan zaken. Zoals meer blauw op straat. Maar acceptatie van homoseksualiteit komt vanuit de mens en vanuit de opvoeding. En dat laatste is waar het om gaat. Educatie!
Lees verder via : http://tinyurl.com/ygbrk24
Laatst hoger geplaatst door Anonymous op wo 24 maart 2010, 15:55
-
Peter Jan de Werk
-
Keer terug naar BEZOEKERS BERICHTEN
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast